امروزه مراکز تماس ، نقش مهمی را در ارتباط بین کسب و کارها و مشتریانشان بازی می کنند. سازمان ها به اهمیتی که مراکز ارتباط در موفقیت آنها دارند پی برده اند. در مراکز تماس ، مشتریان می توانند از طریق تلفن، فکس، صندوق صوتی، ایمیل، پیامک و وب سایت با توجه به علاقه خود از طریق هر کدام از رسانه های ذکر شده با سازمان ها و کسب و کارها در ارتباط باشند.

مرکز پیام رعدالغدیر در فروردین ماه ۱۳۹۴ با هدف پیاده سازی کسب و کاری به روز در جهت ارائه خدمات مرکز تماس تلفنی به سازمان ها و نهادهای مختلف تأسیس گردید. و همچنین این مرکز از بدو تأسیس، با تکیه بر سرمایه های انسانی و مدرنیته کردن انتقال فن آوری های جدید توانسته است رشد قابل توجه ای در زمینه های اجرای پروژه های مبتنی بر کال سنتر در گروه فعالیت های مختلف کسب کند.

جهت ارتباط با ما فرم ذیل را تکمیل بفرمایید

🗺 آدرس: تهران، بلوار الغدیر، میدان الغدیر، ضلع شمالی پارک شهدای یافت آباد، خیابان زندیه، پلاک۱